Hónap #1 kecsáp - 2020 februjár

Csűsz! Eltelt egy újabb hónap, én megint sok mindent tanultam és itt az ideje a számadásnak. Yooooo!
Nagy hír: a megvásárolt online kurzus kb negyedénél tartok már. És ami mégjobb: sikerült időt allokkálni a tanulásra a mindennapokban, hogy a fejlődés ne akadályozhasson körülmények általi akadályokba. Így már tényleg csak rajtam és a motivációmon múlik, hogy hogyan fogok tudni haladni. Az meg bőven van :D 

Szakmaszerű tanulmányok, új tudásanyag: hogyan lesz jó a testek topológia, milyen vezérelvek vonatkoznak a modellezésre, hogyan lehet az anomáliákat kezelni és megszűntetni. Sok szempontból általános jellegű tudás, de konkrét esetekkel szemléltetve a tananyag során. Deformer-ek (bocsi, sok mindennek nem tudom a magyar nevet, ez is elég angol központú szakma - mint minden más technológiai társa), lineflow, hierarchia, parenting. De remélhetőleg túlleszek már még a héten a modellezésen és kezdődhetnek az izgibb témák: textúrázás, 

Kapcsolódó történések: a vonzás törvényének hála (és mert persze másról se tudok beszélni) az elmúlt időszakban megtalálnak a modellezéshez kapcsolódó történések. Egy régi barátommal beszélgetve kiderült, hogy ügynökséget alapított és viccesen szólva de "akár már holnap is el tudna látni munkával". Szembesültem vele, hogy a Digic Pictures álomcég indít gyakornoki programot és emiatt felvettem a kapcsolatot a recruiter sráccal. A levélváltásból kiderült, hogy nem biztos hogy ez a lehetőség a leginkább testhez álló nekem most. De kedves és segítőkész volt, kifejezetten jó benyomást tett rám. Alig várom, hogy kész legyen majd a portfólióm és jelentkezhessek hozzájuk majd :) addig sokat kell még tanuljak. Harmadik dolog: egy designer piacon láttam 3D szobroszkákat papírból - és jutott eszembe, hogy ezt évekkel korábban is néztem már és ámuldotam rajta mennyire látványosak. Mint alternatíva, idővel lehet szóba kerül majd ez is komolyabban.

#inszpirésön: voltam egy meetup-on, ahol egy virtuális szobrász tartott előadást. Szájtátva nyálcsorgatva néztem micsoda csodákat művel Krisztián: https://www.artstation.com/krisztianhartmann
Egyre többször dobálja fel a Youtube, hogy nézzek ilyesmit - és én majd' kiugrom a bőrömből :D 
https://www.youtube.com/watch?v=WaoeZkm92t8&feature=share
Illetve: nosztalgiával töltött gyönyörbomba :D brutál jó lehet ilyesmiket csinálni
https://www.youtube.com/watch?v=tElS7a7z1Dc&feature=youtu.be