Kezdjük hát

Na cső. A blognak két célja van: hogy nyomon kövessem a saját fejlődésemet, illetve és méginkább hogy a közösségi nyomás pozitív hatásaival arra kényszerítsem magam, hogy a tanulás ne maradjon el.

A blog címe is mutatja, de azért le is írom, biztos ami tuti: azt vettem a fejembe, hogy beletanulok a 3D modellezés, animálás világába és autodidakta módon CG artist leszek. Nem akarom túlmagyarázni, hogy miért (most még, aztán lehet egyszer erre is késztetést érzek majd), simán csak legyen elég hogy érdekel annyira: szívesen töltöm ezzel a szabadidőm értékes óráit.

Célkitűzések: 1) egy alapszintű Maya kurzus elvégzése. Még tárgyalást képezi, hogy melyik, de a jelenlegi befutó a Udemy 25 órás kurzusa. Kezdésnek jópofának tűnik. Ha nincs jobb ötletem, kínálkozó szembejövő lehetőség, akkor megteszi majd ez is. 2) Havonta írni egy-egy cikket, hogy hol tartok éppen. Ez azt jelenti, hogy a mostanin kívül még 10 db poszt. Azéééért, azt nem olyan lehetetlen összehozni. Mindig beszámolok miket tanultam, miket csináltam, miből inspirálódtam. 3) 2020 showreel. December végére összerakok egy mini videót azokból amiket tanultam, csináltam. És kirakom a nyilvánosság elé! Ez fontos. Magam felé elég magas elvárásokat támasztok ezzel, mert magas minőségű munkát várok el mindig saját magamtól.

Három célnál több nem kell.